İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


ÖNEMLİ OLAN KAZANMAK

Tarih 13 Ekim 2021, 17:04 Editör İskender Kordu

B.Çekmece Tepecikpor Kulüp Başkanı Mehmet Eyüboğlu 1-0 kazandıkları Modafen maçının ardından yaptığı açıklamada kazandıkları için mutlu olduklarını söyledi.

“ÖNEMLİ OLAN KAZANMAK”

 

B.Çekmece Tepecikpor Kulüp Başkanı Mehmet Eyüboğlu 1-0 kazandıkları Modafen maçının ardından yaptığı açıklamada kazandıkları için mutlu olduklarını söyledi.

 IMG-2033-Kopya

 Eyüboğlu “Önemli olan kazanmak. Stresli bir maçtı. İki takım da kontrollüydü. Kazandığımız için mutluyuz. Önümüze bakacağız. Daha ligin başı. Takım ilerleyen haftalarda istediğimiz düzeye ulaşacaktır.” Diye konuştu.

 

Bu haber 998 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

AKTÜEL

FARKINDALIK OLUŞTURMAYA ÇALIŞIYORUZ

FARKINDALIK OLUŞTURMAYA ÇALIŞIYORUZ TAY Sürücü Kursları Yönetim Kurulu Başkanı Veysel Karatay, kurumlarının dünü, bugünü ve geleceğine ilişkin değerlen...

MÜJDAT GÜRSUYU UNUTMADIK, UNUTMAYACAĞIZ

MÜJDAT GÜRSUYU UNUTMADIK, UNUTMAYACAĞIZ Silivrispor eski altyapı sorumlusu ve Silivrinin sevilen spor insanlarından Mustafa Ali Karagöz, merhum Müjdat Gürs...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi