İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


ELİMİZDEN GELENİ YAPACAĞIZ

Tarih 16 Mart 2022, 20:07 Editör İskender Kordu

Beylikdüzüspor Kulüp Başkanı Metin Aydın Play Off öncesi yaptığı açıklamada her maça aynı ciddiyetle çıkıp oynayacaklarını söyledi.

“ELİMİZDEN GELENİ YAPACAĞIZ”^

 

Beylikdüzüspor Kulüp Başkanı Metin Aydın Play Off öncesi yaptığı açıklamada her maça aynı ciddiyetle çıkıp oynayacaklarını söyledi.

IMG-5730-Kopya 

 Aydın “Her maça aynı ciddiyetle çıkıp oynayacağız. Gruptaki bütün takımlar çıkmak için oynayacak. Biz de bunlardan bir tanesiyiz. Fair Play çerçevesinde oynayarak Play Off’tan çıkmak için elimizden geleni yapacağız.” Diye konuştu.

Bu haber 821 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

SÜPER AMATÖR KÜME

TAŞOLUKA BİR İMZA DA ALTYAPIDAN

TAŞOLUKA BİR İMZA DA ALTYAPIDAN Süper Amatör Küme ekiplerinden Taşolukspor, iç transfer çalışmaları kapsamında altyapısından yetişen bir oyuncusuyl...

SEFAKÖY KARTAL TRANSFERE DOYMUYOR

SEFAKÖY KARTAL TRANSFERE DOYMUYOR Süper Amatör Küme ekiplerinden Sefaköy Kartal imzaya doymuyor.


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi