İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


ELİMİZDEN GELENİ YAPMAYA DEVAM EDECEĞİZ

Tarih 01 Aralık 2023, 22:30 Editör İskender Kordu

Beylikdüzüspor Kulüp Başkanı Metin Aydın 2-0 kazandıkları Vefa maçının ardından yaptığı değerlendirmede zorlu bir maçı galibiyetle tamamladıkları için mutlu olduklarını söyledi.

“ELİMİZDEN GELENİ YAPMAYA DEVAM EDECEĞİZ”

 

Beylikdüzüspor Kulüp Başkanı Metin Aydın 2-0 kazandıkları Vefa maçının ardından yaptığı değerlendirmede zorlu bir maçı galibiyetle tamamladıkları için mutlu olduklarını söyledi.

 IMG-1513-Kopya

Aydın “Zorlu bir maçı kazandığımız için mutluyuz. Bundan sonraki maçlar için de elimizden geleni yapmaya devam edeceğiz. Şu anki liderlik de önemli ama önemli olan sezonu lider tamamlamak. Vefa bizim için özel bir kulüp. Geçmişte taraftarı olduğum bir kulüp. Kardeşim de orada oynadı. Vefa’ya bundan sonraki maçlarında başarılar diliyorum.” Dedi.

Bu haber 565 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

BÖLGESEL AMATÖR LİG

AHMET ÇAVDAR YUVADA KALDI

AHMET ÇAVDAR YUVADA KALDI Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Feriköyspor, yeni sezon öncesi iç transfer çalışmalarını sürdürüyor.

TALHA ÜSTÜNDAĞ NİKAH YENİLEDİ

TALHA ÜSTÜNDAĞ NİKAH YENİLEDİ Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Acıbademspor, yeni sezon öncesi iç transfer çalışmalarını sürdürüyor.


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi