İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


BU SENE ALTYAPI BİZİ ÇOK MUTLU ETTİ

Tarih 19 Nisan 2024, 10:47 Editör İskender Kordu

K.Çekmecespor Yönetim Kurulu Üyesi Aydemir Yur bu sene altyapıya yaptıkları yatırımların meyvelerini almaya başladıklarını söyledi.

“BU SENE ALTYAPI BİZİ ÇOK MUTLU ETTİ”

IMG-4490-Kopya 

K.Çekmecespor Yönetim Kurulu Üyesi Aydemir Yur bu sene altyapıya yaptıkları yatırımların meyvelerini almaya başladıklarını söyledi.

 IMG-4488-Kopya

“ALTYAPININ MEYVELERİNİ TOPLAMAYA BAŞLADIK”

 Yur “Bu sene altyapı bizi çok mutlu etti. Altyapıya yaptığımız yatırımların karşılığını görmek bizi mutlu etti. Altyapının meyvelerini toplamaya başladık. Bu bölgenin futbolcu yetiştiren fabrikası olacağız. K.Çekmece halkının da bu konuda desteğini bekliyoruz.” Diye konuştu.

Bu haber 592 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

BÖLGESEL AMATÖR LİG

GÜLSUYUNDAN İKİ AYRILIK HABERİ

GÜLSUYUNDAN İKİ AYRILIK HABERİ Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Gülsuyusporda yeni sezon öncesi iki ayrılık birden yaşandı.

İLK İMZA ÖZKAN YILMAZDAN

İLK İMZA ÖZKAN YILMAZDAN Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Küçükçekmece İdman Yurdu, yeni sezon öncesi iç transfer çalışmalarına hızlı bir ba...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi