İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


BU SENE ALTYAPI BİZİ ÇOK MUTLU ETTİ

Tarih 19 Nisan 2024, 10:47 Editör İskender Kordu

K.Çekmecespor Yönetim Kurulu Üyesi Aydemir Yur bu sene altyapıya yaptıkları yatırımların meyvelerini almaya başladıklarını söyledi.

“BU SENE ALTYAPI BİZİ ÇOK MUTLU ETTİ”

IMG-4490-Kopya 

K.Çekmecespor Yönetim Kurulu Üyesi Aydemir Yur bu sene altyapıya yaptıkları yatırımların meyvelerini almaya başladıklarını söyledi.

 IMG-4488-Kopya

“ALTYAPININ MEYVELERİNİ TOPLAMAYA BAŞLADIK”

 Yur “Bu sene altyapı bizi çok mutlu etti. Altyapıya yaptığımız yatırımların karşılığını görmek bizi mutlu etti. Altyapının meyvelerini toplamaya başladık. Bu bölgenin futbolcu yetiştiren fabrikası olacağız. K.Çekmece halkının da bu konuda desteğini bekliyoruz.” Diye konuştu.

Bu haber 589 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

BÖLGESEL AMATÖR LİG

EFE SAMET MEYDAN YUVADA KALDI

EFE SAMET MEYDAN YUVADA KALDI Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Cevizli Anadoluspor, iç transferde bir oyuncusunu daha takımda tuttu. Kartal temsi...

AKTAŞLA YOLA DEVAM

AKTAŞLA YOLA DEVAM Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Küçükçekmece İdman Yurdusporda gelişim direktörü Adem Aktaş’ın sözleşmes...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi