İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


SANCAK VEDA ETTİ

Tarih 03 Şubat 2026, 12:59 Editör İskender Kordu

Çayırbaşıspor Kulüp Başkanı Mirza Sancakın sağlık problemlerinden dolayı bundan sonraki süreçte başkanlık görevini bırakacağı, olağanüstü genel kurulda da yeniden aday olmayacağı bildirildi.

SANCAK VEDA ETTİ

 

Çayırbaşıspor Kulüp Başkanı Mirza Sancak’ın sağlık problemlerinden dolayı bundan sonraki süreçte başkanlık görevini bırakacağı, olağanüstü genel kurulda da yeniden aday olmayacağı bildirildi.

 

“HOŞÇA KALIN”

Konuyla ilgili açıklama da Sancak’tan geldi. Sancak 22 yıldan beri görev yaptığı Çayırbaşıspor’a veda zamanının geldiğini söyledi. Sancak yaptığı paylaşımda “Yaklaşık 22 yıldır severek görev yaptığım, hizmet ettiğim Çayırbaşıspor kulübü başkanlığını sağlık nedenlerinden dolayı bırakıyorum. Bu nedenle kulübümüz olağanüstü genel kurul kararı almıştır. Görev yaptığım sürece kulübümüze destek veren, yardım eden dostlarıma, arkadaşlarıma, Sarıyer spor camiasına, Çayırbaşıspor kulübünü seven, takip eden herkese ve bütün Çayırbaşıspor taraftarına teşekkür ederim. Saygılarımla. Hoşça kalın.” İfadesini kullandı

Bu haber 406 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

1.AMATÖR KÜME

HEDEFİMİZ ŞAMPİYONLUK

HEDEFİMİZ ŞAMPİYONLUK Kumburgazspor Genel Kaptanı Can Polat yeni sezon hedefleri hakkında konuşarak şampiyonluk parolasıyla yola çıktıkla...

GÖREVİ GENÇLERE DEVREDECEĞİZ'

GÖREVİ GENÇLERE DEVREDECEĞİZ' Kumburgazspor Kulüp Başkanı Aykut Sevindik, yeni sezon öncesi olağanüstü kongre kararı aldıklarını belirterek, beş ...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi