İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


HEPSİNDEN ŞİKAYETÇİYİM

Tarih 05 Şubat 2026, 16:42 Editör İskender Kordu

Oklalıspor Kulüp Başkanı Erdal Polat sezon sonu bir değerlendirme yaparak kendilerine verilen sözlerin tutulmadığını, yeni sezonda daha güçlü bir yönetimle geleceklerini söyledi.

“HEPSİNDEN ŞİKAYETÇİYİM”

 

Oklalıspor Kulüp Başkanı Erdal Polat sezon sonu bir değerlendirme yaparak kendilerine verilen sözlerin tutulmadığını, yeni sezonda daha güçlü bir yönetimle geleceklerini söyledi.

 

Ligde kendileri için kırılma noktasının Gümüşyaka önünde 3-1 önde oldukları ve 85. Dakikada tatil edilen maçtan iki takıma da verilen hükmen yenilginin etkili olduğunu, ondan sonra toparlanamadıklarını söyledi.

“BENİ YARI YOLDA BIRAKTILAR

Polat “İyisiyle kötüsüyle bir sezonu geride bıraktık. Allah izin verirse seneye güçlü sponsorlarla ve desteklerle geleceğim. Çok güzel bir takım yapacağız. Bu sene söz veren arkadaşların hepsinden şikayetçiyim. Sözlerinde durmadılar. Beni yarı yolda bıraktılar. Allah’ın izniyle kimseyle sıkıntı olmadan, baştan sona tek başıma götürdüm. Yönetici bir iki arkadaşım dışında kimse sözünde durmadı. Daha güçlü, daha güzel bir yönetimle geleceğim.” Şeklinde konuştu.

Bu haber 588 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

1.AMATÖR KÜME

HEDEFİMİZ ŞAMPİYONLUK

HEDEFİMİZ ŞAMPİYONLUK Kumburgazspor Genel Kaptanı Can Polat yeni sezon hedefleri hakkında konuşarak şampiyonluk parolasıyla yola çıktıkla...

GÖREVİ GENÇLERE DEVREDECEĞİZ'

GÖREVİ GENÇLERE DEVREDECEĞİZ' Kumburgazspor Kulüp Başkanı Aykut Sevindik, yeni sezon öncesi olağanüstü kongre kararı aldıklarını belirterek, beş ...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi