İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


GÜZEL İŞLER YAPTIK

Tarih 17 Şubat 2026, 15:59 Editör İskender Kordu

Alibeyspor Kulüp Başkanı Ali Tonta sezonun genel bir değerlendirmesini yaparak güzel işler yaptıklarını, önümüzdeki sene daha genç bir takımla ligde mücadele edeceklerini söyledi.

“GÜZEL İŞLER YAPTIK”

 

Alibeyspor Kulüp Başkanı Ali Tonta sezonun genel bir değerlendirmesini yaparak güzel işler yaptıklarını, önümüzdeki sene daha genç bir takımla ligde mücadele edeceklerini söyledi.

 

Tonta “Birkaç tecrübeli oyuncu yanında genç bir kadroyla buraya kadar geldik. Çocuklar sağolsunlar, güzel işler yaptılar. Altyapımıza önem vermeye devam edeceğiz. Gelecek sene daha genç bir takımla ligde oynamayı hedefliyoruz.” İfadesini kullandı.

Bu haber 492 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

1.AMATÖR KÜME

HEDEFİMİZ ŞAMPİYONLUK

HEDEFİMİZ ŞAMPİYONLUK Kumburgazspor Genel Kaptanı Can Polat yeni sezon hedefleri hakkında konuşarak şampiyonluk parolasıyla yola çıktıkla...

GÖREVİ GENÇLERE DEVREDECEĞİZ'

GÖREVİ GENÇLERE DEVREDECEĞİZ' Kumburgazspor Kulüp Başkanı Aykut Sevindik, yeni sezon öncesi olağanüstü kongre kararı aldıklarını belirterek, beş ...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi