İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


İSTEDİĞİMİZ YERDE BİTİRDİK

Tarih 17 Şubat 2026, 17:18 Editör İskender Kordu

Celaliyespor Kulüp Başkanı Tayfun Öztürk önümüzdeki sezon daha iddialı bir takım yapacaklarını söyledi.

“İSTEDİĞİMİZ YERDE BİTİRDİK”

 

Celaliyespor Kulüp Başkanı Tayfun Öztürk önümüzdeki sezon daha iddialı bir takım yapacaklarını söyledi.

 

 Öztürk geride kalan sezonun da bir değerlendirmesini yaparak “Ligi istediğimiz yerde bitirdik. Seneye daha iddialı bir takım yapacağız.” İfadesini kullandı. Öztürk yeni sezonda gençlere daha fazla şans vereceklerini, gerekli mevkilere de gerekli takviyelerin yapılacağını sözlerine ekledi.

Bu haber 651 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

1.AMATÖR KÜME

HEDEFİMİZ ŞAMPİYONLUK

HEDEFİMİZ ŞAMPİYONLUK Kumburgazspor Genel Kaptanı Can Polat yeni sezon hedefleri hakkında konuşarak şampiyonluk parolasıyla yola çıktıkla...

GÖREVİ GENÇLERE DEVREDECEĞİZ'

GÖREVİ GENÇLERE DEVREDECEĞİZ' Kumburgazspor Kulüp Başkanı Aykut Sevindik, yeni sezon öncesi olağanüstü kongre kararı aldıklarını belirterek, beş ...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi