İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


ELİMİZDEN GELENİ YAPACAĞIZ

Tarih 17 Şubat 2026, 18:11 Editör İskender Kordu

B.Çekmece Gençordu Kulüp Başkanı Oğuzhan Yavuz Play Off finali öncesi yaptığı açıklamada Süper Amatöre çıkmak istediklerini söyledi.

“ELİMİZDEN GELENİ YAPACAĞIZ”

 

B.Çekmece Gençordu Kulüp Başkanı Oğuzhan Yavuz Play Off finali öncesi yaptığı açıklamada Süper Amatöre çıkmak istediklerini söyledi.

 

“GENÇ VE DİNAMİK BİR TAKIMIZ”

Yavuz “Hedefimiz çıkmak. Genç ve dinamik bir takımız.

 
Taraftarın desteğiyle Süper Amatöre çıkmak için elimizden geleni yapacağız.” İfadesini kullandı.  

Bu haber 1033 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

1.AMATÖR KÜME

HEDEFİMİZ ŞAMPİYONLUK

HEDEFİMİZ ŞAMPİYONLUK Kumburgazspor Genel Kaptanı Can Polat yeni sezon hedefleri hakkında konuşarak şampiyonluk parolasıyla yola çıktıkla...

GÖREVİ GENÇLERE DEVREDECEĞİZ'

GÖREVİ GENÇLERE DEVREDECEĞİZ' Kumburgazspor Kulüp Başkanı Aykut Sevindik, yeni sezon öncesi olağanüstü kongre kararı aldıklarını belirterek, beş ...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi