İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


GEREKENİ YAPACAĞIZ

Tarih 07 Mayıs 2026, 17:14 Editör İskender Kordu

Sefaköy Kartalspor Asbaşkanı Soner Dayı geride kalan sezonun bir değerlendirmesini yaparak gelecek sezon daha başarılı olmak için ne gerekiyorsa yapacaklarını söyledi.

“GEREKENİ YAPACAĞIZ”

 

Sefaköy Kartalspor Asbaşkanı Soner Dayı geride kalan sezonun bir değerlendirmesini yaparak gelecek sezon daha başarılı olmak için ne gerekiyorsa yapacaklarını söyledi.

 

Dayı “ Biz geçtiğimiz üç senede Süper Amatör Lig'de kalmanın mücadelesini verdik. Çünkü üst sıralara oynamak gerçekten ekstra bir şey istiyor. Ne bileyim, emek harcamak lazım, ekstra bir sermaye gücü istiyor.

Bizdeki önemli olan bizim orada sporcularımızın sağlıklı bir ortamda sporunu yapması. Yani tamamen amatör ruhla yapmaya çalıştığımız bir şeydi bu. Son 5-6 haftada iyi bir ivme kazandık.
Onlarla kaldık ligde. İnşallah önümüzdeki sezon artık yönetim olarak, başkanımız ne öngörecekse o konuda gerekeni yapacağız artık.” İfadesini kullandı.

Bu haber 125 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

SÜPER AMATÖR KÜME

AVCILARSPORDAN YENİ ÜYELERE MAZBATA

AVCILARSPORDAN YENİ ÜYELERE MAZBATA Süper Amatör Küme ekiplerinden Avcılarsporda önümüzdeki hafta gerçekleştirilecek genel kurul öncesinde kulübe yeni ...

AVCILARSPOR KAHVALTIDA BULUŞTU

AVCILARSPOR KAHVALTIDA BULUŞTU Süper Amatör Küme ekiplerinden Avcılarspor, eski başkanları, kongre üyeleri ve sevenleriyle kahvaltıda bir araya ge...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi