İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


İCRAAT YAPMAYA GELDİK

Tarih 22 Mayıs 2026, 21:57 Editör İskender Kordu

Silivrispor Başkan Vekili Nuray Koçer kongre sonrası yaptığı ilk açıklamada icraat yapmaya geldiklerini söyledi.

“İCRAAT YAPMAYA GELDİK”

 

Silivrispor Başkan Vekili Nuray Koçer kongre sonrası yaptığı ilk açıklamada icraat yapmaya geldiklerini söyledi.

 

“ETLE TIRNAK GİBİ OLMAYA DEVAM EDECEĞİZ”

  Koçer “İcraat yapmaya geldik. Biz kişiliğimiz doğrultusunda geldik.  İlk etapta borçları kapatacağız.  Büyük bir aileyiz biz Silivri'de. Ne kadar ayrıştırmaya gidilse de biz bir ekibiz. Bundan sonra da etle tırnak gibi olmaya devam edeceğiz. Hep beraber çalışacağız. Silivri hepimizin. Ben yeni seçilen arkadaşlarıma, ekibime gönülden teşekkür ediyorum. Hayırlı olsun diyorum. Allah utandırmasın, Allah mahcup etmesin bizi.” Dedi.

 

Bu haber 198 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

PROFESYONEL LİGLER

ELİMİZİ TAŞIN ALTINA KOYACAĞIZ

ELİMİZİ TAŞIN ALTINA KOYACAĞIZ Silirrispor İkinci Başkanı Ali Tonta, genel kurulun ardından yaptığı açıklamada, Silivrispor için ellerini taşın al...

BİZE GÜVENENLERİ MAHCUP ETMEYECEĞİZ

BİZE GÜVENENLERİ MAHCUP ETMEYECEĞİZ Silivrispor Kulüp Başkanı Cemil Kızılkaya genel kurulun ardından sessizliğini bozdu. Kızılkaya yapacak çok işlerini...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi