İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


CEVİZLİ ANADOLUDA 3 İMZA BİRDEN

Tarih 22 Haziran 2026, 15:28 Editör İskender Kordu

Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Cevizli Anadolusporda iç transfer çalışmaları kapsamında üç oyuncuyla daha sözleşme yenilendi.

CEVİZLİ ANADOLU’DA 3 İMZA BİRDEN

 

Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Cevizli Anadoluspor’da iç transfer çalışmaları kapsamında üç oyuncuyla daha sözleşme yenilendi.

 

Yönetim, teknik heyetin raporları doğrultusunda geçtiğimiz sezon kadroda yer alan Doğan Zincir, Yusuf Kütük ve Emrah Bıdık’ın sözleşmelerini 2026-2027 sezonunun sonuna kadar uzattı.

Kulüp binasında düzenlenen imza töreninde üç futbolcu da resmi sözleşmeye imza atarak kırmızı-beyazlı takımla yola devam etti. Böylece Cevizli Anadolu Spor, yeni sezon öncesi kadro istikrarı adına önemli bir adım daha atmış oldu.

 

 

Bu haber 29 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

BÖLGESEL AMATÖR LİG

SERDAR ÖZ RESMEN ACIBADEMDE

SERDAR ÖZ RESMEN ACIBADEMDE Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Acıbademspor, transferde dikkat çeken bir hamleye imza atarak tecrübeli santrfor S...

K.ÇEKMECE İDMAN YURDUNDA SONBAY DÖNEMİ

K.ÇEKMECE İDMAN YURDUNDA SONBAY DÖNEMİ Küçükçekmece İdman Yurdu’nda teknik direktörlük görevine Zeki Sonbay getirildi


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi