Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Reşitpaşaspor, kadro planlaması kapsamında iç transferde önemli bir imza attı.
KRAL YUVADA KALDI
Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Reşitpaşaspor, kadro planlaması kapsamında iç transferde önemli bir imza attı.

Sarıyer temsilcisi, geçtiğimiz sezon attığı kritik gollerle takımının Bölgesel Amatör Lig’e yükselmesinde büyük pay sahibi olan gol kralı Ömer Coşkun’un sözleşmesini uzattı.
Teknik heyetin raporları doğrultusunda yapılan anlaşmayla deneyimli forvetin 2025-2026 sezonunun sonuna kadar takımda kalacağı belirtildi.
İmza sonrası kulübün sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, Ömer Coşkun’un geçen sezonki performansına vurgu yapılarak, ceza sahasındaki bitiriciliği, mücadele gücü ve attığı gollerle şampiyonlukta önemli rol oynadığı ifade edildi.
Açıklamada ayrıca, yeni sezonda da aynı hırs ve golcü kimliğiyle takıma katkı sağlaması temennisinde bulunuldu.
Ömer Coşkun böylece Reşitpaşaspor formasıyla yeni sezonda da sahne almaya devam edecek.
Bu haber 20 defa okunmuştur.