Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Reşitpaşaspor, yeni sezon öncesi iç transfer çalışmalarını büyük ölçüde tamamladı.
REŞİTPAŞASPOR’DA İÇ TRANSFERDE BÜYÜK OPERASYON

Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Reşitpaşaspor, yeni sezon öncesi iç transfer çalışmalarını büyük ölçüde tamamladı.

Sarıyer temsilcisi, teknik heyetin raporları doğrultusunda geçtiğimiz sezon kadroda yer alan birçok oyuncuyla yola devam kararı aldı.
Bu kapsamda Hasan Can Çetin, Yusuf Kızıltaş, Caner Özden, Ömer Coşkun, Doğa Köse, Ebubekir Öztürk, Salih Gevençli, Mücahit Çakmak ve Recep Tayyip Gökteke ile sözleşmeler 2026-2027 sezonu sonuna kadar uzatıldı.
İç transferde kadro istikrarını büyük ölçüde sağlayan Reşitpaşaspor’un, önümüzdeki günlerde dış transferde de hareketli bir süreç geçirmesi bekleniyor.
Bu haber 23 defa okunmuştur.