| ||||||||||
| ||||||||||
ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ |
GÖREVİ GENÇLERE DEVREDECEĞİZ'
Kumburgazspor Kulüp Başkanı Aykut Sevindik, yeni sezon öncesi olağanüstü kongre kararı aldıklarını belirterek, beş yıllık görev sürelerinin ardından yönetimi genç isimlere devretmeye hazırlandıklarını söyledi. “GÖREVİ GENÇLERE DEVREDECEĞİZ'" Kumburgazspor Kulüp Başkanı Aykut Sevindik, yeni sezon öncesi olağanüstü kongre kararı aldıklarını belirterek, beş yıllık görev sürelerinin ardından yönetimi genç isimlere devretmeye hazırlandıklarını söyledi. “ARTIK BİZ DE YORULDUK” Sevindik "2021 yılında Kumburgazspor yönetimine seçildik ve yaklaşık beş yıldır görev yapıyoruz. Bu süreçte kulübümüze birçok yenilik kazandırdık, önemli başarılara imza attık. Yönetimimiz ve destekçilerimizle birlikte kulübü daha iyi bir noktaya taşıdığımıza inanıyorum. Ancak artık biz de yorulduk ve dinlenmeye ihtiyacımız var. Elbette hayata geçirmek istediğimiz projelerimiz var fakat bunları yeni yönetime bırakacağız. Biz yine kulübümüzün yanında olmaya ve desteğimizi vermeye devam edeceğiz." dedi. “CAN, YILLARDIR BU KULÜBE BÜYÜK EMEK VERDİ” Sevindik kulübe uzun yıllardır emek veren Can Polat ve ekibinin göreve talip olduğunu belirterek, "Can, yıllardır bu kulübe büyük emek verdi. Her zaman Kumburgazspor'un vazgeçilmez isimlerinden biri oldu. Genç arkadaşlarımız bu sorumluluğu üstlenmek istiyor. Biz de onların önünü açmak adına görevi devretme kararı aldık." ifadelerini kullandı. “ONLAR DA BAŞARILI BİR SEZON GEÇİRDİ” Yapılacak kongrenin olağanüstü kongre olacağını söyleyen Sevindik A takımın bu sezon Can ve ekibine emanet edildiğini belirterek, "Sezon başında Can ve arkadaşlarıyla bir araya geldik. A takımın sorumluluğunu üstlenmek istediklerini söylediler. Biz de kendilerine bu fırsatı verdik. Onlar da başarılı bir sezon geçirdi. Biz ise altyapıya odaklandık ve orada da önemli başarılar elde ettik." diye konuştu. “HER SEZON SADECE PARA HARCAYARAK BAŞARI ELDE EDEMEZSİNİZ” Altyapının kulüpler için vazgeçilmez olduğunu vurgulayan Sevindik, "Yıllardır söylediğim bir söz var; bir kulübün altyapısı yoksa o kulüp de yoktur. Her sezon sadece para harcayarak başarı elde edemezsiniz. Her yıl milyonlarca liralık bütçelerle takım kurmak sürdürülebilir değil. Bu nedenle altyapıya yatırım yaptık ve bunun karşılığını almaya başladık. Önümüzdeki dönemde de bu çalışmaların meyvelerini toplamaya devam edeceğiz." dedi. “SEZON BAŞLAMADAN ÖNCE KONGREMİZİ TAMAMLAMAYI HEDEFLİYORUZ” Kongre takvimi hakkında da bilgi veren Sevindik, "Kongre kararını önümüzdeki haftalarda alacağız. Hazırlık sürecinin iki ila üç hafta sürmesini bekliyoruz. Sezon başlamadan önce kongremizi tamamlamayı hedefliyoruz. Yeni yönetimin hazırlıklarını rahat yapabilmesi için gerekli zamanı sağlayacağız. Bizim adayımız Can ve ekibi olacak." ifadelerini kullandı. Bu haber 25 defa okunmuştur.
|
EN ÇOK OKUNANLAR |
||||||||
|
Altyapı: MyDesign Haber Sistemi |
||||||||||