İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


STRESLİ GEÇEN BİR MAÇ OLDU

Tarih 08 Mayıs 2024, 10:52 Editör İskender Kordu

Silivri Ortaköyspor Kulüp Başkanı Aydın Güzdemir 3-0 kazandıkları İstanbul Jenerik maçının ardından yaptığı açıklamada stresli geçen bir maç oynadıklarını söyledi.

“STRESLİ GEÇEN BİR MAÇ OLDU”

 

Silivri Ortaköyspor Kulüp Başkanı Aydın Güzdemir 3-0 kazandıkları İstanbul Jenerik maçının ardından yaptığı açıklamada stresli geçen bir maç oynadıklarını söyledi.

 IMG-9445-Kopya

“RAKİBİMİZİ MÜCADELESİNDEN DOLAYI TEBRİK EDİYORUM”

Güzdemir “Bizim için stresli geçen bir maç oldu. 3-0 kazanmamıza rağmen rakibimizi de mücadelesinden dolayı tebrik ediyorum. Ronaldo’nun 90. Dakikada kırmızı kart görmesi iyi olmadı. Önemli bir 3 puan aldık. Bize karşı oynayan takımların çok sert ve agresif oynamalarını anlamıyorum. Biz top oynamaya çalışıyoruz.” Dedi.  

Bu haber 525 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

2.AMATÖR KÜME

ARTIK HERŞEY MADDİYATA DÖNDÜ

ARTIK HERŞEY MADDİYATA DÖNDÜ Tepecik Anadoluspor Kulüp Başkanı Mustafa Uçar yaklaşık 26 yıldır amatör futbolun içinde yer aldığını belirterek am...

RESUL GROUPTAN GÜMÜŞYAKAYA SAĞLIKLI DESTEK

RESUL GROUPTAN GÜMÜŞYAKAYA SAĞLIKLI DESTEK Gümüşyakasporun altyapı çalışmalarına verdiği desteklerle dikkat çeken ana sponsorlarından Resul Group, kulübün gel...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi