İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


ALTYAPIYA YÖNELECEĞİZ

Tarih 30 Nisan 2026, 16:15 Editör İskender Kordu

Subaşıspor Kulüp Başkanı Kadir Yıldırım kulüp olarak altyapıya yöneleceklerini söyledi.

“ALTYAPIYA YÖNELECEĞİZ”

 

Subaşıspor Kulüp Başkanı Kadir Yıldırım kulüp olarak altyapıya yöneleceklerini söyledi.

 

Yıldırım “Artık biz altyapıya yöneleceğiz. Birkaç yıl A takım düşünmüyoruz. Eğer karşımızda ciddi bir aday görürsek de 2027’de kulübü kongreye götürüp bırakmayı düşünüyoruz.” İfadesini kullandı.

 

Bu haber 136 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

2.AMATÖR KÜME

ŞAMPİYON FINDIKLISPOR: 3-1

ŞAMPİYON FINDIKLISPOR: 3-1 Amatör 2. Küme Play-Off final maçında Fındıklıspor, İmrahor Yunus Emresporu 3-1 mağlup ederek önümüzdeki sezon Amat...

BAĞCILARSPOR BİLETİ KAPTI: 3-1

BAĞCILARSPOR BİLETİ KAPTI: 3-1 Amatör 2. Küme Play Off yükselme final maçında Bağcılarspor, Bakırköy Kartaltepesporu 3-1 mağlup ederek Amatör 1.Kü...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi