| ||||||||||
| ||||||||||
ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ |
ÖNCELİĞİMİZ ÇOCUKLARI TOPLUMA KAZANDIRMAK
İstanbul Jenerikspor Kulüp Başkanı Murat Kapucuoğlu altyapı seçmeleri hakkında bilgi vererek seçmelerin iki etap halinde gerçekleştirileceğini söyledi. "ÖNCELİĞİMİZ ÇOCUKLARI TOPLUMA KAZANDIRMAK" İstanbul Jenerikspor Kulüp Başkanı Murat Kapucuoğlu altyapı seçmeleri hakkında bilgi vererek seçmelerin iki etap halinde gerçekleştirileceğini söyledi. “SEÇMELERİMİZ İKİ ETAPLI OLACAK” Kapucuoğlu "Seçmelerimiz iki etaplı olacak. İlk etap bugün ve yarın yapılacak. Bugün 2011, 2012, 2013 ve 2014 doğumlu sporcuları değerlendireceğiz. Yarın ise 2015 ve 2016 doğumlu çocuklarımız seçmelere katılacak. Yarınki organizasyon Sport City Tesislerindeki halı sahada gerçekleştirilecek. İkinci etap seçmeleri ise ağustos ayının ilk ya da ikinci haftasında yapmayı planlıyoruz." dedi. “DOĞRU YOLDA OLDUĞUMUZU GÖSTERİYOR” Geçmiş yıllarda düzenlenen seçmelerin olumlu sonuçlar verdiğini belirten Kapucuoğlu, "Geçen yıl seçmelerden kadromuza kattığımız sporcularımızdan biri bu sezon üst düzey bir kulübe transfer oldu. Bu da doğru yolda olduğumuzu gösteriyor." ifadelerini kullandı. “ŞAMPİYONLUK İKİNCİ PLANDA” Altyapıdaki en büyük hedeflerinin şampiyonluk değil, çocukları topluma kazandırmak olduğunu vurgulayan Kapucuoğlu, "Birinci hedefimiz çocukları topluma kazandırmak. İkinci hedefimiz ise yetiştirdiğimiz sporcuların daha iyi kulüplere transfer olması. Bizim için en büyük mutluluk ve başarı budur. Şampiyonluk ise ikinci planda geliyor." diye konuştu. “BİZ A TAKIM SEVİYESİNE ÇIKMAYI DÜŞÜNMÜYORUZ” Kapucuoğlu yaklaşık 9 yıldır sadece altyapı çalışmalarına odaklandıklarını belirterek, A takım kurmayı düşünmediklerini de söyledi. Kapucuoğlu “"Altyapı olmadan üst yapıyı oluşturamazsınız. Biz kulüp olarak A takım seviyesine çıkmayı düşünmüyoruz. Amatör liglerde yaşanan olayları hepimiz görüyoruz. Kavgalar, gerginlikler, centilmenlikten uzak görüntüler yaşanıyor. Biz bu ortamın içinde olmak istemiyoruz. Yolumuza altyapıda devam edeceğiz." dedi. “ARTIK FUTBOLCULAR PROFESYONEL BEKLENTİ İÇİNDE” A takım kurmanın ciddi tesis ve maliyet gerektirdiğine dikkat çeken Kapucuoğlu sözlerini şöyle tamamladı "A takım kurabilmek için güçlü bir tesisleşmeye sahip olmanız gerekiyor. Ayrıca maliyetler de oldukça yüksek. Biz mevcut imkanlarımızı daha fazla çocuğa ulaşmak için kullanmayı tercih ediyoruz. Amatör liglerde artık futbolcular profesyonel beklentiler içinde. Çok yüksek ücretler talep ediliyor, ancak bunun karşılığında süreklilik sağlanamıyor. Bu nedenle tüm enerjimizi ve kaynaklarımızı altyapıya ayırarak bu doğrultuda çalışmalarımızı sürdüreceğiz." 250 ŞİŞE SÜT DAĞITILDI Bu haber 23 defa okunmuştur.
|
EN ÇOK OKUNANLAR |
||||||||
|
Altyapı: MyDesign Haber Sistemi |
||||||||||