Süper Amatör Küme ekiplerinden Kartalsporda iç transfer çalışmaları tüm hızıyla sürüyor.
KARTAL’DAN BİR İMZA DAHA
Süper Amatör Küme ekiplerinden Kartalspor'da iç transfer çalışmaları tüm hızıyla sürüyor.

Bordo-beyazlı yönetim, teknik heyetin raporları doğrultusunda tecrübeli savunma oyuncusu Kemal Yılmaz'ın sözleşmesini bir sezon daha uzattı.
Deneyimli futbolcu, kulüp binasında düzenlenen imza töreninde kendisini 2026-2027 sezonunun sonuna kadar Kartalspor'a bağlayan sözleşmeye imza attı. Böylece Kemal Yılmaz, yeni sezonda da bordo-beyazlı formayı giymeye devam edecek.
İmzanın ardından kulübün resmi sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, "Oyuncumuza yeniden hoş geldin diyor, bordo-beyazlı formamız altında başarılı ve sakatlıksız bir sezon diliyoruz." ifadeleri kullanıldı.
Yeni sezon öncesi kadro istikrarını korumayı hedefleyen Kartalspor'da, savunmanın tecrübeli isimlerinden Kemal Yılmaz'ın takımda kalması teknik heyet tarafından önemli bir kazanım olarak değerlendiriliyor. Yönetim, iç transfer hamleleriyle iskelet kadroyu koruyarak sezona güçlü bir başlangıç yapmayı hedefliyor.
Bu haber 23 defa okunmuştur.