İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


BUNDAN SONRA MAÇ KAYBI İSTEMİYORUM

Tarih 10 Kasım 2025, 16:01 Editör İskender Kordu

Hafta sonunda Sancaktepe FK ile deplasmanda 1-1 berabere alarak Samet Güngör yönetiminde çıkışa geçen Avcılar Tahtakale Kartalları gözünü üst sıralara dikti.

‘BUNDAN SONRA MAÇ KAYBI İSTEMİYORUM’

 

Hafta sonunda Sancaktepe FK ile deplasmanda 1-1 berabere alarak Samet Güngör yönetiminde çıkışa geçen Avcılar Tahtakale Kartalları gözünü üst sıralara dikti.

 bf27c6d4-5398-40fd-932f-3aa83e4b3b13

 Kulüp başkanı Yılmaz Canpolat’ın maç sonrası teknik heyet ve oyuncularla yaptığı toplantıda bundan sonra puan kaybı istemediğini söylediği öğrenildi. Canpolat’ın soyunma odasında “Her geçen gün daha da iyiye gidiyoruz. Bundan sonra maç kaybı istemiyorum.” İfadesini kullandığı belirtildi.

Bu haber 353 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

1.AMATÖR KÜME

HEDEFİMİZ ŞAMPİYONLUK

HEDEFİMİZ ŞAMPİYONLUK Kumburgazspor Genel Kaptanı Can Polat yeni sezon hedefleri hakkında konuşarak şampiyonluk parolasıyla yola çıktıkla...

GÖREVİ GENÇLERE DEVREDECEĞİZ'

GÖREVİ GENÇLERE DEVREDECEĞİZ' Kumburgazspor Kulüp Başkanı Aykut Sevindik, yeni sezon öncesi olağanüstü kongre kararı aldıklarını belirterek, beş ...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi