İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


HEDEFİMİZ LİGDE KALMAK

Tarih 16 Aralık 2025, 23:47 Editör İskender Kordu

Silivri Ortaköyspor Kulüp Başkanı Aydın Güzdemir sakatlıkların ve cezalıların fazlalığı nedeniyle bu duruma düştüklerini, herşeye rağmen takıma güvendiğini söyledi.

“HEDEFİMİZ LİGDE KALMAK”

 

Silivri Ortaköyspor Kulüp Başkanı Aydın Güzdemir sakatlıkların ve cezalıların fazlalığı nedeniyle bu duruma düştüklerini, herşeye rağmen takıma güvendiğini söyledi.

 DSC 2108

“TAKIMA GÜVENİYORUM”

Güzdemir “Takıma güveniyorum. Sakatlıkların ve cezalıların fazlalığı nedeniyle  bu noktaya geldik. Hakem hataları da var. Sonuçta hakemler de insan. Geri alınmıyor verilen karar. Hedefimiz ligde kalmak. Fikstürde de zor iki haftaya giriyoruz. Arka arkaya Avrupa Demir ve Büyükçekmece ile oynayacağız. Ondan sonra da rakibimiz olan takımlarla oynayacağız.” Dedi.

Bu haber 274 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

1.AMATÖR KÜME

HEDEFİMİZ ŞAMPİYONLUK

HEDEFİMİZ ŞAMPİYONLUK Kumburgazspor Genel Kaptanı Can Polat yeni sezon hedefleri hakkında konuşarak şampiyonluk parolasıyla yola çıktıkla...

GÖREVİ GENÇLERE DEVREDECEĞİZ'

GÖREVİ GENÇLERE DEVREDECEĞİZ' Kumburgazspor Kulüp Başkanı Aykut Sevindik, yeni sezon öncesi olağanüstü kongre kararı aldıklarını belirterek, beş ...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi