İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


TAKIMA GÜVENİYORUM

Tarih 31 Ocak 2026, 12:18 Editör İskender Kordu

Silivri Ortaköyspor Teknik Direktörü İlhan Tekin Alibeysporla oynayacakları maç öncesi yaptığı açıklamada kazanıp ligde kalmayı düşündüklerini söyledi.

“TAKIMA GÜVENİYORUM”

 

Silivri Ortaköyspor Teknik Direktörü İlhan Tekin Alibeyspor’la oynayacakları maç öncesi yaptığı açıklamada kazanıp ligde kalmayı düşündüklerini söyledi.

 

 “Bu durumda olmamamız gerekiyordu.” İfadesini kullanan Tekin “Maçı kazanıp ligde kalmayı düşünüyoruz. Takıma güveniyorum. Gerekirse prim, herşey verilecek. Mimarsinan maçında da prim dağıttık. Mimarsinan maçında oynadığımız gibi oynasaydık her maç üçüncü olurduk şu anda. Kazanmamız gereken bir maça çıkacağız.” Diye konuştu.

Tekin Alibey maçı için gerekli taktiksel çalışmaları yaptıklarını, oyun planlarının hazır olduğunu sözlerine ekledi.

Bu haber 205 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

1.AMATÖR KÜME

HEDEFİMİZ ŞAMPİYONLUK

HEDEFİMİZ ŞAMPİYONLUK Kumburgazspor Genel Kaptanı Can Polat yeni sezon hedefleri hakkında konuşarak şampiyonluk parolasıyla yola çıktıkla...

GÖREVİ GENÇLERE DEVREDECEĞİZ'

GÖREVİ GENÇLERE DEVREDECEĞİZ' Kumburgazspor Kulüp Başkanı Aykut Sevindik, yeni sezon öncesi olağanüstü kongre kararı aldıklarını belirterek, beş ...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi